Wybierz swoją perspektywę - Martin John - książka

Wybierz swoją perspektywę książka papierowa

Martin John

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,00 zł
od 22,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

"Fantastyczne źródło wiedzy, pozwalającej
uwolnić umysł, by działał i tworzył!"
D.G. WILD

Czy ty również:
– Zbyt dużo myślisz i odkładasz sprawy na później?
– Rozpamiętujesz błędy przeszłości?
– Najpierw dostrzegasz negatywne strony?
– Martwisz się, co pomyślą inni?
– Chcesz działać bardziej kreatywnie i wydajnie?
– Chcesz mieć więcej cierpliwości dla siebie i innych?

W książce "Wybierz swoją perspektywę" John Martin przeprowadza szczegółową i przenikliwą analizę sposobu, w jaki nasza perspektywa ma wpływ na sukces. Zarazem inspirująco instruuje, jak odkryć wyjątkową istotę własnych myśli i uwolnić potencjał celowego myślenia, aby:
– zostawić za sobą przeszłość
– wyrobić sobie nawyki umysłowe
– wzmacniające pozytywną perspektywę
– dostrzegać okazje wśród chaosu
– rozwijać aktywną świadomość myślenia
– uwolnić się od krytyki innych
– pokonać rozpraszacze
– i osiągnąć o wiele więcej!

Swoimi książkami John Martin pomaga nam zmieniać życie. Wskazuje w nich narzędzia i proponuje działania, dzięki którym możemy przeanalizować swe nastawienie i wyzbyć się nieprawdziwych przekonań, ograniczających nasz potencjał. W przekładzie na język polski ukazały się wcześniej "Postaw na siebie" oraz "Skupiony i wolny". W tej książce autor radzi, jak zyskać poczucie autentyczności, dopasować obierane cele do naszych mocnych stron, a przede wszystkim jak działać niezależnie od sytuacji, w której się obecnie znajdujemy.

Liczba stron: 168

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Małecka Małgorzata

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788367107976

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.