Zaburzenia odżywiania - Buraczek Joanna - książka

Zaburzenia odżywiania książka papierowa

Buraczek Joanna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Unikalna perspektywa terapeutki zaburzeń odżywiania, która sama jako nastolatka zmagała się z anoreksją, a teraz wspiera rodziny w procesie leczenia. „Ja nie zachorowałam od razu. To był proces, który trwał trzy lata, gdzie ta anoreksja sobie siała ziarna” – pisze Joanna Buraczek, autorka i terapeutka specjalizująca się w zaburzeniach odżywiania. Pierwsze sygnały można łatwo przeoczyć. Córka zaczyna omijać kolacje. Syn obsesyjnie uprawia sport. Widzisz, że twoje dziecko zwraca nadmierną uwagę na skład produktów. Kiedy to tylko eksperymenty z dietą, a kiedy pojawia się problem? Joanna Buraczek pomaga rodzicom: – odkryć przyczyny zaburzeń odżywiania i wpływ mediów społecznościowych, – wesprzeć nastolatka w walce z anoreksją i bulimią, – dowiedzieć się, jak wygląda proces leczenia, – zrozumieć rolę rodziny i rówieśników w procesie zdrowienia. W książce znajdziesz rozmowy ze specjalistami, prawdziwe historie pacjentek i ich rodzin, a także unikalne spojrzenie autorki, która sama w wieku nastoletnim zmagała się z anoreksją. To poradnik, który otacza wsparciem całą rodzinę. Dzięki praktycznym zadaniom i ćwiczeniom pomoże lepiej zrozumieć istotę choroby, wzmocni poczucie własnej wartości i pokaże, jak w pełen szacunku sposób rozmawiać o ciele. Joanna Buraczek – terapeutka, od lat pracuje w obszarze zaburzeń odżywiania. Założycielka Centrum Terapeutycznego Sięgam PoMoc, szkoli także specjalistów w obszarze zaburzeń odżywiania.

Liczba stron: 224

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 16.5x20.0cm

ISBN: 9788368227505

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.