Zanim nadejdzie burza Edycja druga Antologia poetów współczesnych -  - książka

Zanim nadejdzie burza Edycja druga Antologia poetów współczesnych książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

19,50 zł
od 9,80 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przed Państwem pierwsza edycja ANTOLOGII POETÓW WSPÓŁCZESNYCH. ZANIM NADEJDZIE BURZA. EDYCJA DRUGA. Są tu wiersze o zjawiskach zachodzących w przyrodzie - wietrze, deszczu, burzy i o tym, co wokół nas: drzewach, kwiatach, niebie. Wszystkie te elementy przyrody mają olbrzymi wpływ na naszą psychikę, wrażliwość, zachowania. Dlaczego taki tytuł zbioru? Bo burza wzbudza w nas strach, ale również i fascynację. Głośne pioruny i towarzyszące im światło mają w sobie coś nadprzyrodzonego, coś z magii. Ta magia wywołuje w nas refleksje nad siłą przyrody. Zadajemy sobie pytania, skąd jesteśmy i dokąd zmierzamy. Bo nawet burza, gdy odchodzi, zostawia ślad w naszym sercu. Wierzymy, że po burzy przyjdzie słońce, które daje nadzieję na coś lepszego, innego. To wszystko sprawia, że mamy chęć do życia, tworzenia, pozostawienia w przyrodzie cząstki siebie. A co może zostawić poeta? Oczywiście wiersze.

Zapraszam w poetycki świat tych niezwykłych wierszy, które skłaniają do refleksji i przenoszą nas na wyższy poziom poszukiwania innego siebie. W wyborze tym znajdziecie wiersze już znanych i uznawanych poetów, ale także debiutantów, którzy piszą z pasją i warto ich poznać.

Autorzy: Mariola Buczkowska, Ewa Celińska-Bajorek, Agata Rak, Teresa Maria Ciodyk, Agnieszka Czarnecka, Teresa Lipińska, Barbara Maria Laskowska, Tamara Mariola Tarasek, Janina Nowak, Małgorzata Tafil-Klawe.

Liczba stron: 126

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788365930095

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.