Zapobieganie chorobie Alzheimera - Vormann Jurgen, Tiedemann Klaus - książka

Zapobieganie chorobie Alzheimera książka papierowa

Vormann Jurgen, Tiedemann Klaus

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

33,00 zł
od 16,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Medyczne aspekty choroby Alzheimera i trudne pojęcia opisane łatwym w odbiorze językiem, trafiającym do szerokiego grona odbiorców. Przekazana w poradniku wiedza daje możliwość zmniejszenia ryzyka zachorowania na tę chorobę oraz utrzymania sprawności umysłowej nawet w bardzo zaawansowanym wieku czy też poprawić stan zdrowia przy już występującej wczesnej demencji.

Książka prezentuje pasjonujące wyniki badań o znaczeniu tłuszczu kokosowego dla mózgu oraz odpowiedź, dlaczego wielu naukowców jest zdania, że choroba Alzheimera jest chorobą przemiany materii podobnie jak cukrzyca typu 2. Dodatkowo, zawiera ponad 75 przepisów kulinarnych z zastosowaniem tłuszczu kokosowego, który utrzymuje szare komórki w stanie aktywności przez 24 godziny.

Tytuł należy do serii książek „Poradniki zdrowie”. Przygotowano je we współpracy z największym niemieckim wydawnictwem poradnikowym Gräfe und Unzer z Monachium. Ich misją jest pomoc i inspiracja do podjęcia dobrych zmian w nawykach żywieniowych. Wszystkie informacje są starannie dobrane i poddane wnikliwej redakcji merytorycznej przez naszych renomowanych partnerów. Dzięki temu możemy zagwarantować 100% najwyższej jakości , co potwierdza umieszczony na książce hologram - GWARANCJA JAKOŚCI. Poradniki oprócz wartości merytorycznej cechują się także wysoką jakością wydania. Świetnie wyglądają w domowej bibliotece i mogą stać się oryginalnym i trafionym prezentem.

Liczba stron: 128

Tłumacz: Mochoń Małgorzata

Format (wymiary): 17.0x20.0cm

ISBN: 9788379717002

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.