Zarządzanie finansami w organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania - Motylska-Kuźma Anna - książka

Zarządzanie finansami w organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania książka papierowa

Motylska-Kuźma Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Wybór odpowiedniego źródła finansowania powinien obecnie uwzględniać nie tylko dostępne do tej pory, znane, tradycyjne metody pozyskiwania kapitału, lecz także ich odpowiedniki na rynku alternatywnym, dlatego pojawia się pytanie o różnice i podobieństwa oraz wady i zalety każdego z proponowanych rozwiązań. Niniejsza publikacja stara się wyjść naprzeciw współczesnym wyzwaniom i z jednej strony ukazać najważniejsze czynniki wpływające na decyzje o wyborze odpowiedniego źródła finansowania, z drugiej zaś ocenić propozycje alternatywne w świetle tych czynników oraz porównać je do odpowiedników na rynku tradycyjnym. Zaletą książki jest wnikliwa i pogłębiona analiza alternatywnych źródeł finansowania pod kątem możliwości ich wykorzystania w przedsiębiorstwie. Ocenie poddano nie tylko stan i perspektywy rozwoju poszczególnych źródeł, lecz także procedury pozyskiwania środków, koszty finansowania oraz ryzyko z nimi związane. Każde źródło zostało również porównane z tożsamymi produktami na rynkach tradycyjnych.

Książka może stanowić cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów oraz osób podejmujących decyzje finansowe, a więc wszystkich, którym nie jest obca przedsiębiorczość w szerokim ujęciu tego słowa.

Liczba stron: 184

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788320823431

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.