Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
W książce została przedstawiona nowoczesna koncepcja zarządzania, jaką jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Jej istotą jest synchronizowanie przepływu strumieni produktów, informacji i środków finansowych w celu powiększania wartości dostarczanych produktów lub usług od momentu ich powstawania, przez
fazy zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, aż do obsługi ostatecznych klientów.
Świadomość znaczenia zarządzania łańcuchem dostaw jako źródła sukcesu przedsiębiorstwa na rynku powoduje wzrost zainteresowania tą problematyką wśród krajowych środowisk naukowych jest bowiem szansą dla przedsiębiorstw, które wyczerpały już indywidualny potencjał rozwoju. W książce omówiono:
- teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchami dostaw,
- procedury, organizację i strategie łańcuchów dostaw,
- benchmarking i ocenę łańcuchów dostaw,
- zarządzanie łańcuchami dostaw w Japonii i w Europie.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, ale powinna także zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw.
Liczba stron: 256
Rok wydania: 2022
Format (wymiary): 16.5x24.0cm
ISBN: 9788320818659
Wydanie: 2