Zarządzanie międzynarodowe - Mead Richard, Andrews Tim G. - książka

Zarządzanie międzynarodowe książka papierowa

Mead Richard, Andrews Tim G.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.
Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich:
• wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,
• nieformalny patronat, guanxi i wasda,
• globalizacja kontra lokalizacja,
• e-komunikacja,
• konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,
• znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,
• nadzór nad marką korporacyjną – kluczowy element stosunków między współczesnymi
centralami firm i ich filiami.

Liczba stron: 596

Rok wydania: 2011

Tłumacz: Drogosz Paweł

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788326411489

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.