Zaufanie, czyli waluta przyszłości. - Michał Szafrański - książka

Zaufanie, czyli waluta przyszłości. książka papierowa

Michał Szafrański

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dobrze zarabiał jako dyrektor w branży IT. Po poważnym wypadku zdecydował się jednak rzucić bezpieczny etat, żył na kredyt i mocno wierzył, że będzie mógł się utrzymać z pisania bloga. Po sześciu latach ma 250 tysięcy czytelników miesięcznie, 7 milionów złotych przychodu i doskonale zna przepis na sukces. Ciężka praca, dużo szczęścia czy może jeszcze coś innego?

AUTOR BLOGA „JAK OSZCZĘDZAĆ PIENIĄDZE” I BESTSELLERA „FINANSOWY NINJA” KROK PO KROKU ZDRADZA KULISY SWOJEGO SUKCESU

„«Zaufanie, czyli waluta przyszłości» to dokładna analiza mojej pięcioletniej drogi od zera do 7 milionów złotych przychodu z blogowania. To manifest budowania biznesu opartego na zaufaniu, otwartości, szczerości i transparentności – z licznymi dowodami na to, że dobro powraca. W książce przedstawiam krok po kroku cały mój proces decyzyjny, zmieniające się cele, wnioski i konkretne efekty – także finansowe. Otwarcie przyznaję się do błędów i omawiam powody porzucenia niektórych projektów. To rzetelna analiza nie tylko moich sukcesów, ale również porażek. Pokazuję też na przykładach, jak wielka jest siła dobrych relacji z innymi i że małe dobre uczynki potrafią wywołać lawinę korzystnych skutków ubocznych.”
– Michał Szafrański

To książka dla ciebie, jeśli tylko:
– lubisz inspirujące historie,
– szukasz pomysłu na rozwój zawodowy,
– zastanawiasz się, czy wyrwać się z etatu i zostać przedsiębiorcą,
– chcesz zarabiać w internecie na swojej wiedzy,
– ciekawi cię, na czym i jak zarabiają blogerzy.

Liczba stron: 380

Format (wymiary): 23.9x16.3

ISBN: 9788365796783

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.