Zeszyt gastronomiczny HGT.02 Część 1 Zeszyt do nauki zawodu - Arcipowska Danuta, Konarzewska Małgorzata - książka

Zeszyt gastronomiczny HGT.02 Część 1 Zeszyt do nauki zawodu książka papierowa

Konarzewska Małgorzata, Arcipowska Danuta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WSiP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Zeszyt GASTROnomiczny to publikacja skorelowana z podręcznikiem Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem. Może też z powodzeniem pomagać w nauce z innych podręczników. Publikacja zawiera ćwiczenia obejmujące ocenę jakości środków spożywczych, zarządzanie jakością i bezpieczeństwem w produkcji gastronomicznej, proces produkcyjny oraz zagadnienia z zakresu przypraw, tłuszczy, warzyw, owoców, przetworów nabiałowych, jaj oraz przetworów zbożowych.

W zeszycie ćwiczeń duży nacisk położony jest na zrozumienie procesów zachodzących w trakcie obróbki żywności, rozpoznawanie poszczególnych surowców. Zeszyt GASTROnomiczny obfituje w ćwiczenia typu: wybór właściwego terminu do uzupełnienia zdania, przyporządkowanie poprawnych nazw do siebie lub / i do ilustracji, ocena prawdziwości zdania i jego ewentualna poprawienie, uzupełnianie tekstu (z podpowiedziami lub bez), krzyżówki. Publikacja zawiera też typowe zadania otwarte, które mają pobudzić kreatywność.

Ponad 300 zdjęć zamieszczonych w zeszycie ćwiczeń znajduje się także pod kodami QR, tak by można je było obejrzeć z bliska, np. na urządzeniu mobilnym. Pod kodami QR zamieszczono także filmy, które mogą urozmaicić naukę. Po każdym dziale znajduje się `podsumowanie, zawierające diagram i / lub grę typu memory. Wszystkie karty do poszczególnych gier z zeszytu ćwiczeń można połączyć w jedną dużą rozgrywkę.

Liczba stron: 224

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788302211515

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.