Zielone koktajle - Victoria Boutenko - książka

Zielone koktajle książka papierowa

Victoria Boutenko

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Świat oszalał na punkcie zielonych koktajli. Piją je nie tylko gwiazdy Hollywood, ale również wielu polskich celebrytów i sportowców. Anna Lewandowska – żona piłkarza Roberta Lewandowskiego i propagatorka zdrowego stylu życia – często zachęca do sięgania po zielone smoothie, gdyż gwarantują one nie tylko energię na cały dzień, ale również zdrową, piękną skórę i zgrabną sylwetkę. Ponadto są pełne witamin, soli mineralnych a przede wszystkich chlorofilu, który zwiększa produkcję czerwonych krwinek, poprawia funkcjonowanie układu nerwowego, spowalnia proces starzenia się organizmu oraz przynosi niezwykłe korzyści naszym ciałom i umysłom, wzmacniając naturalną regenerację.
Victoria Boutenko, pionierka surowego żywienia i autorka popularnego w wielu krajach hitu książkowego „Zielony eliksir życia”, prezentuje kompleksowy przewodnik po leczniczych właściwościach zielonych koktajli. Ta łatwa w użyciu i pełna przydatnych informacji publikacja zawiera ponad 150 smakowitych przepisów i listę najskuteczniejszych składników odżywczych, użytecznych w walce z różnymi dolegliwościami, począwszy od drobnych niedomagań i przeziębień, po przewlekłe choroby i nadwagę. Znajdziesz w niej między innymi koktajle na piękną skórę, wzmocnienie odporności, koncentrację, zmniejszenie stresu, a także oczyszczanie organizmu. wyjątkowe smoothie to najłatwiejszy, najszybszy i najsmaczniejszy sposób spożywania warzyw liściastych w ilości niezbędnej do uzyskania i podtrzymania pełni zdrowia.
Zielony zastrzyk energii.

Liczba stron: 208

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788365404046

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.