Ziołolecznictwo dla seniorów - Lamer-Zarawska Eliza - książka

Ziołolecznictwo dla seniorów książka papierowa

Eliza Lamer-Zarawska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

45,00 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Astrum
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2015
Opis

Mówi się,że nie możemy zatrzymać czasu. Ale czy rzeczywiście.
Jeśli dbamy o siebie,dobrze się odżywiamy, nadal jesteśmy aktywni fizycznie,
to nasz zegar biologiczny tyka wolniej niż nasz kalendarz.
Seniorzy potrafią dbać o siebie jak mało kto, do tego nie uchylają się od terapii ziołami.
do tego, aby stosować u nich terapię ziołami.
A nie od dzisiaj wiadomo,że zioła działają wolno,ale skutecznie.
Zastąpienie ziołami wielu leków syntetycznych, a w niektórych wypadkach nawet antybiotyków jest na pewno dobrą terapią leczniczą. Poza tym zioła mają niezwykle szerokie spektrum działania.
Poza wymienionymi efektami wiele ziół ma działanie antyoksydacyjne( usuwają z krwi wolne rodniki). Wolne rodniki z kolei uważane są za czynniki mające bezpośredni związek z chorobami układu krążenia, nowotworami. Zwane są też „przyspieszaczami” procesów starzenia się.
Przeciwutleniacze (antyoksydanty) posiadają w swoim składzie owoce o kolorze fioletowym, niebieskim i czerwonym. Bardzo silnymi antyoksydantami są owoce aronii, żurawiny i borówki czarnej. O tym wszystkim dowiesz się czytelniku z książki profesor Elizy Lamer-Zarawskiej pt: Ziołolecznictwo dla seniora.
Książka ta spełnia rolę praktycznego informatora o właściwościach leczniczych ziół oraz sposobach ich przygotowania. Przeznaczona jest dla dojrzałych czytelników, którym może pomóc skutecznie zadbać o zdrowie i urodę.

Liczba stron: 276

Format (wymiary): 14.8x20.4cm

ISBN: 9788372777393

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.