Zwierzaki-dzieciaki - Munro Fiona - książka

Zwierzaki-dzieciaki książka papierowa

Munro Fiona

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Muza
  • Kategoria: Lektury
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2013
Opis

Zwierzaki-dzieciaki to książka z serii "Moja pierwsza książka twórczych zabaw", z pomysłami na zabawy i gry przeznaczonymi dla przedszkolaków w wieku 4-6 lat.
Małe zwierzątka to ulubione tematy dla dzieci w tym wieku, o czym świadczy popularność historyjek o zwierzętach, filmów, piosenek i zabaw. Słodkie małe zwierzątka skłaniaj dzieci do zainteresowania się nimi.
Czym ta książka różni się od innych: Na rynku jest wiele książek do zabaw twórczych, ale każdej z zabaw jest poświęcona osobna pozycja. W naszej książce znajdziesz wszystko: naklejki do wielokrotnego użycia (200 sztuk!), rozkładane plansze, gdzie można je nalepić, szablony do rysowania, kolorowe papiery ozdobne z motywami zwierząt, kolorowanki, zadania z kropkami do łączenia ćwiczące zdolności manualne dziecka, obrazki typu "znajdź różnice", labirynty, a także puzzle.
Nowoczesna forma książki (kartki na spirali oprawione w wytrzymałą okładkę) ułatwia korzystanie z niej - rysowanie, malowanie, kolorowanie i robienie innych fajnych rzeczy, granie w świetne gry i układanie puzzli. Zapewnia dziecku wiele godzin twórczej rozrywki.
Koncepcja książki tego typu jest sprawdzona przez MUZĘ na serii dla starszych dzieci - 100 kreatywnych zabaw i gier, która bardzo dobrze przyjęła się na naszym rynku (obydwie dotychczas wydane książki - Księżniczki i Piraci - będą wznowione jesienią 2012 roku).
Brak na rynku podobnych pozycji dla najmłodszych dzieci.

Liczba stron: 56

Format (wymiary): 22.8x27.1

ISBN: 9788377582329

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.