Życie w szkolnej klasie - Pasquale Fabio, Cenini Alfredo - książka

Życie w szkolnej klasie książka papierowa

Pasquale Fabio, Cenini Alfredo

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

26,00 zł
od 13,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jednym z najpoważniejszych problemów dzisiejszej szkoły jest bez wątpienia przemoc wobec słabszych. Mierzą się z nią sami uczniowie, ich rodzice, a także nauczyciele, których rolą jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale również wychowywanie i kształtowanie odpowiednich postaw. Życie w szkolnej klasie to książka, która prezentuje odkrywczą, a co najważniejsze skuteczną metodę pracy z grupami dzieci i młodzieży, która gwarantuje szybkie i trwałe rezultaty na polu integracji, współdziałania i wzrostu empatii wobec wszystkich członków grupy. Mowa o Circle Time 3.0, która nie wymaga żadnych dodatkowych środków – wystarczy szkolna sala i nauczyciel prowadzący. Co za tym idzie, strategie stosowane w tej metodzie mogą być szybko wykorzystane za każdym razem, gdy zachodzi potrzeba interwencji w wewnętrzne relacje grupy.

Zapraszamy do lektury i wcielania metody Circle Time 3.0 w życie!

Odbiorcy:
– nauczyciele i wychowawcy pracujący w szkołach podstawowych i średnich
– wychowawcy, animatorzy i opiekunowie pracujący z grupami młodzieży
– pedagodzy i psychologowie zajmujący się problemami w grupach młodzieży.

Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę?
– podaje sprawdzone metody poprawiania relacji w grupach młodzieży i rozwiązywania problemów
– prezentuje metodę sprawdzoną w praktyce i łatwą w stosowaniu w warunkach szkolnych
– pozwala osiągać wymierne rezultaty i realnie zapobiegać problemom w grupach młodzieży.

Liczba stron: 160

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788379716906

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.