23 sposoby na lenia, czyli jak pokonać prokrastynację dobrym nawykiem - S.J. Scott - audiobook

23 sposoby na lenia, czyli jak pokonać prokrastynację dobrym nawykiem audiobook

S.J. Scott

0,0
24,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wielu z nas zdarza się odkładać ważne sprawy na później. Może to dziwne, ale sporo osób ma z tym poważny problem. Mimo że czas przecieka im między palcami, a terminy naglą, wciąż wynajdują bardzo istotne powody, dla których "nie mogą jeszcze" wykonać zadania. Mijają dni i tygodnie, obowiązki nawarstwiają się, a oni wciąż zwlekają, odkładają pracę, spóźniają się i nie dotrzymują słowa. Spirala nakręca się, ważnych i niewykonanych zadań jest coraz więcej, poczucie przytłoczenia i stres zaczynają dominować nad całym życiem... Znasz to uczucie? Tak wcale nie musi być! Trzymasz w ręku książkę, dzięki której skutecznie wyrobisz w sobie zestaw nawyków antyprokrastynacyjnych. Nauczysz się pokonywać wewnętrznego lenia, nabierzesz dobrych przyzwyczajeń i dowiesz się, jak skutecznie stosować wzorce codziennych proaktywnych zachowań. Autor przedstawił tu konkretne, praktyczne działania, dzięki którym uda Ci się zmienić złe nawyki na dobre w każdym obszarze życia. Bardzo szybko odczujesz, że życie stało się lepsze i przynosi Ci więcej satysfakcji! W tej książce omówiono:

  • 7 wymówek prokrastynacji oraz dowody na to, że te wymówki to tylko preteksty;
  • 23 strategie antyprokrastynacyjne, które można stosować w codziennym życiu;
  • zasadę 80/20, koncepcję SMART, zasadę MITmetodę ABCDE i wiele innych technik;
  • wykorzystywanie takich narzędzi jak nagrania motywacyjne i wizualizacje.

Osiągniesz więcej bez nadmiernego wysiłku, staniesz się osobą szczęśliwą i spełnioną!

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 3 godz. 0 min

Lektor: czyta: Janek Marczewski
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne