Americana - Żelazowska Magdalena - książka

Americana książka papierowa

Magdalena Żelazowska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

54,90 zł
od 27,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: LUNA
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Autorka stworzyła osobisty przewodnik po USA, który jest czymś więcej niż listą miejsc i atrakcji turystycznych. Mieszkając w Ameryce i podróżując po niej, poszukuje przede wszystkim niepowtarzalnego nastroju. Podgląda, jak mieszkają ludzie, co robią, noszą i jedzą. Słucha dźwięków lokalnej muzyki, zbiera miejscowe przysłowia, szpera w sklepach, a czasem w śmieciach. Prowadzi prywatny rejestr uroków, ciekawostek i osobliwości, które są jak łatki amerykańskiego patchworku. Americana jest próbą opisania nieuchwytnego czaru Ameryki, który uwodzi cały świat. To kolekcja tego, co w USA najlepsze. Znajdziemy w niej: -krótką historię Stanów Zjednoczonych, -główne regiony kraju, -amerykańskie małe miasteczka, -road tripy, przydrożne bary i motele, -farmy, rancza i plantacje, -wyprzedaże garażowe, -sekrety fast foodu, -teorie amerykańskich naukowców, -opowieści związane z emigracją, -polskie ślady w Ameryce i wiele innych. Magdalena Żelazowska Pisarka, dziennikarka, podróżniczka. Entuzjastka świata i ludzi. Kolekcjonerka wspomnień, ciekawych historii i drobnych życiowych przyjemności. Jej artykuły są publikowane w wielu magazynach i portalach internetowych. Autorka kilku książek, m.in. Nowy Jork. Opowieści o mieście. Ceniona za niezwykły klimat opowiadanych historii. Prowadzi blog zelazowska.pl. W 2018 r. zamieszkała w USA, była dyrektorką Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Nowym Jorku.

Liczba stron: 280

Format (wymiary): 16.5x22.5cm

ISBN: 9788367406352

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.