Anatomia. Love story / Nieśmiertelność. Love story - Schwartz Dana - książka

Anatomia. Love story / Nieśmiertelność. Love story książka papierowa

Schwartz Dana

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zanurz się w mrocznym klimacie dziewiętnastowiecznego Edynburga, pełnego tajemnic i sekretów, które wychodzą na jaw w „Anatomia. Love story” i „Nieśmiertelność. Love story”. „Anatomia. Love story” Edynburg, 1817. Hazel to dobrze urodzona, lecz postępująca na przekór konwenansom dziewczyna, która marzy o tym, by zostać chirurżką. Jack jest rezurekcjonistą – złodziejem cmentarnym. Zarabia na życie, sprzedając naukowcom i studentom medycyny ciała, na których mogą przeprowadzać sekcje. Kiedy ich drogi się skrzyżują, Hazel i Jack będą musieli współpracować, aby odkryć tajemnice zakopane nie tylko w nieoznaczonych grobach, ale i w samym sercu edynburskiego społeczeństwa, gdzie kryć się mogą ciemne moce. „Nieśmiertelność. Love story” Hazel Sinnett jest samotna i niemal przekonana, że wydarzenia sprzed roku – a także eliksir nieśmiertelności doktora Beechama – były wytworem jej wyobraźni. Nie wie, czy Jack żyje, czy nie. Jedyne, co może teraz zrobić, to leczyć kolejne osoby i utrzymywać zamek Hawthornden, który zaczyna popadać w ruinę. Kiedy próba uratowania pacjenta doprowadza do jej aresztowania, dziewczyna sądzi, że resztę życia spędzi w więzieniu. Aż do chwili, gdy odbiera niecodzienną wiadomość: została poproszona o bycie osobistą lekarką księżniczki Charlotte, wnuczki króla Jerzego III. Stawka jest wysoka, bo jeśli Hazel nie podejmie odpowiedniego leczenia i nie odkryje prawdziwej przyczyny choroby, zostanie odesłana z powrotem do więzienia.

Liczba stron: 840

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788383715445

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.