Angielski w tłumaczeniach Część 3 - Filak Magdalena, Radej Filip - książka

Angielski w tłumaczeniach Część 3 książka papierowa

Filak Magdalena, Radej Filip

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka skierowana do osób na poziomie średnio zaawansowanym bądź wyższym, które chciałyby usystematyzować swoją wiedzę z języka angielskiego od poziomu B1. Skorzystają z niej zarówno uczniowie przygotowujący się do matury, studenci jak i osoby dorosłe.

Książka zawiera:
zasady i porównanie czasów przeszłych, czas Present Perfect we wszystkich użyciach, czasowniki nieregularne, czasowniki modalne, struktury: it takes, used to, want sb to do sth, first conditional, second conditional, zdania czasowe, make/do, wyrażenia z czasownikiem get, pytania o podmiot i inne,
ponad 1200 zdań języka mówionego specjalnie wyselekcjonowanych dla potrzeb uczących się, odpowiadających poziomowi B1 w skali europejskiej,
wskazówki i objaśnienia, które wspomagają przyswajanie wiedzy i zrozumienie omawianych zagadnień,
prosty i przejrzysty układ stron, umożliwiający ćwiczenie od pierwszych stron książki, a jednocześnie sprawdzanie błędów i przyswajanie dodatkowej wiedzy,
płytę CD (mp3) z ponad sześciogodzinnym kursem (lektorzy natywni) do ćwiczenia wymowy i porozumiewania się w dwóch wersjach: polsko-angielskiej i angielskiej.

Książki z tej serii są jak osobisty nauczyciel: przetestujesz z nimi swoją wiedzę, dostaniesz wskazówki dotyczące użycia poszczególnych wyrażeń, ciekawostek językowych i często popełnianych błędów. Z płytą poćwiczysz wymowę i płynność porozumiewania się. Przekonasz się, ile możesz się jeszcze nauczyć i w jak prosty i przystępny sposób.

Liczba stron: 176

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788364211935

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.