Antybiotykoterapia w intensywnej terapii w2 -  - książka

Antybiotykoterapia w intensywnej terapii w2 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

114,00 zł
od 57,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pierwsze wydanie "Antybiotykoterapii w intensywnej terapii" spotkało się z ogromnym zainteresowaniem lekarzy różnych specjalności. Zachęceni dobrymi recenzjami książki, prezentujemy Państwu wydanie II zaktualizowane i poszerzone o nowe zagadnienia. Antybiotyki stanowią jedną z najistotniejszych grup leków stosowanych na oddziałach intensywnej terapii. Racjonalny wybór antybiotyków jest podstawą skutecznego leczenia ciężkich zakażeń u pacjentów hospitalizowanych na OIT. Autorzy książki "Antybiotykoterapia w intensywnej terapii. Podręcznik dla lekarzy" prezentują problem w ujęciu interdyscyplinarnym, omawiając praktyczne aspekty racjonalnej antybiotykoterapii u ciężko chorych pacjentów, począwszy od właściwego pobrania materiału do badania mikrobiologicznego. poprzez diagnostykę, interpretację kliniczną antybiogramu, skończywszy na wskazaniu, jak w praktyce w oparciu o kompleksową wiedzę dokonać wyboru właściwego antybiotyku, jego dawkowania oraz jak długo stosować antybiotykoterapię. Omawiają także zasady skutecznej prewencji narastania antybiotykooporności, która stanowi niezwykle istotny problem w intensywnej terapii.
"Antybiotykoterapia w intensywnej terapii" to aktualne, praktyczne, odwołujące się do zasad medycyny opartej na faktach źródło informacji zarówno dla specjalistów anestezjologii i intensywnej terapii, rezydentów, jak i lekarzy innych specjalności, którzy w praktyce zawodowej spotykają się z pacjentami wymagającymi leczenia przeciwbakteryjnego.

Liczba stron: 364

Format (wymiary): 23.8x15.6

ISBN: 9788365471291

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.