Bezpieczeństwo w sieci -  - książka

Bezpieczeństwo w sieci książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Itstart
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2020
Opis

Książka „Bezpieczeństwo w sieci – Jak skutecznie chronić się przed atakami” to poradnik, dzięki któremu każdy czytelnik, bez względu na stopień zaawansowania informatycznego, zrozumie podstawowe zasady bezpiecznej pracy na komputerze z systemem Windows 10 podłączonym do sieci z dostępem do Internetu. Czytelnik początkujący będzie miał szansę poznania wszystkich zagadnień, natomiast zaawansowany, będzie miał okazję przemyśleć sposób w jaki korzysta z komputera i sieci.
W książce zgromadziliśmy wyselekcjonowany zasób podstawowych pojęć związanych z komputerem, Internetem i bezpieczeństwem sieci. Przedstawiliśmy zagrożenia, oraz tajemniczego wroga sieciowego, bo zrozumienie jego postępowania to klucz do naszego bezpieczeństwa.
Omawiając zasady bezpiecznego korzystania z systemu Windows z dostępem do Internetu, staraliśmy się przedstawić jak zabezpieczyć nasze cyfrowe życie. Praca z przeglądarką internetową, korzystanie z chmury, bezpieczne zakupy czy ochrona dzieci, to kluczowe tematy jakimi się zajęliśmy.
Autorami książki są młodzi zapaleńcy i hobbyści informatyczni, utalentowani uczniowie Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich, a prywatnie bracia Jakub i Kacper Skórka. Postanowili przygotować poradnik, dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć się bezpieczniej w sieci. Pracowali wraz ze swoim nauczycielem Marcinem Kaim, nauczycielem przedmiotów zawodowych, instruktorem w Akademii Cisco CCNA oraz wydawcą i autorem wielu książek z dziedziny informatyki.

Liczba stron: 230

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788365645265

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.