Bezpieczne biuro rachunkowe - Krywko Elżbieta,Krywko Adam - książka

Bezpieczne biuro rachunkowe książka papierowa

Krywko Elżbieta, Krywko Adam

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Infor
  • Język: polski
Opis

Prowadzisz biuro rachunkowe i zależy Ci na bezpieczeństwie i ograniczaniu ryzyk związanych z prowadzeniem tego rodzaju działalności?
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa prowadzonej działalności jest bardzo ważne zarówno dla biura rachunkowego, jak i dla jego klientów. W publikacji „Bezpieczne biuro rachunkowe” przedstawiono to zagadnienie , koncentrując się na trzech kluczowych kwestiach, którymi są:
? bezpieczeństwo prawne – rozumiane jako jasna relacja z klientem i pracownikiem biura, zdefiniowane zakresy odpowiedzialności wszystkich stron i zminimalizowanie konsekwencji błędów;
? bezpieczeństwo fizyczne – rozumiane jako bezpieczeństwo lokalu, w którym prowadzona jest działalność, sprzętu, dokumentów, a także procedur obowiązujących pracowników;
? bezpieczeństwo danych – rozumiane jako zabezpieczenie przed utratą, kradzieżą lub wyciekiem poufnych danych klientów.
Autorzy wskazują w poradniku na korzyści wynikające z wdrożenia strategii bezpieczeństwa oraz zachęcają do ciągłego doskonalenia praktyk służących ochronie przed zagrożeniami i minimalizowaniu ryzyka. Zawarte w książce wyjaśnienia i wskazówki są poparte praktycznymi przykładami.
Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem dla biur rachunkowych, ukierunkowanym na zrozumienie, wdrażanie i utrzymanie strategii bezpieczeństwa w celu ochrony klientów oraz reputacji biura. Zainteresuje przede wszystkim właścicieli biur rachunkowych oraz pracujących w nich specjalistów.

Liczba stron: 132

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788382684544

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.