Chanel. The Allure of Makeup - Fraser Natasha A,Andreotti Olivier - książka

Chanel. The Allure of Makeup książka papierowa

Fraser Natasha A, Andreotti Olivier

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

656,00 zł
od 328,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

In 1924 Gabrielle Chanel launched the house’s first makeup products, marking the beginning of a century of creativity, excellence and innovation. Now for the first time, Chanel. The Allure of Makeup reveals the history of Chanel makeup creation – including advertising campaigns created by some of the world’s leading photographers and film directors.

The story unfolds in seven chapters that represent the quintessential colours of Chanel’s visual vocabulary: Black, White, Beige, Red, Pink, Gold and Blue. Each chapter highlights the talents driving the brand’s lasting impact across the decades. Iconic products such as the black and white compact or 31 Le Rouge lipstick in timeless red punctuate the chapters and claim their rightful place in the pantheon of beauty. With unprecedented access to the Chanel archives, this book presents a wealth of visual material from historic images of Gabrielle Chanel and seldom-seen early product shots, to cinematic campaigns starring legendary women.

Liczba stron: 408

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 26.0x32.0cm

ISBN: 9780500028421

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.