Czułe rodzicielstwo - Plugarasu Mihaela - książka

Czułe rodzicielstwo książka papierowa

Plugarasu Mihaela

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W świecie, w którym rodzice są tak często oceniani i krytykowani, czułość i serdeczność wobec siebie nie jest łatwa. Wielu rodziców ma poczucie winy lub reaguje złością, gdy ich dziecko zachowuje się nieodpowiednio. Ten poradnik to plasterek na rodzicielskie zmartwienia. Prezentuje 3 filary czułego rodzicielstwa, dzięki którym dowiesz się, jak: zyskać autoświadomość i stać się rodzicem, jakim zawsze chciałeś być, zrozumieć trudne zachowania dziecka i radzić sobie z nimi z miłością i szacunkiem, traktować siebie z większą wyrozumiałością i zadbać o swoje potrzeby. O autorce: Michaela Plugarasu – edukatorka z 20-letnim doświadczeniem, wykładowczyni uniwersytetu w Miami, certyfikowana trenerka rodzicielstwa więzi. Prowadzi grupy wsparcia, warsztaty, zajęcia i indywidualne konsultacje dla rodziców. Książkę polecają: Magdalena Wiatrowska: pedagog, trener, pierwszy w Polsce Coach Świadomego Rodzicielstwa certyfikowany przez dr Shefali Tsabary w Conscious Coaching Institute™. Prowadzi Instytut Świadomego Rodzicielstwa i Edukacji w Warszawie, który pomaga rodzicom uwolnić się od traum i budować autentyczne więzi. „Ten poradnik to esencja świadomego rodzicielstwa. Zawiera wspaniałe pomysły na zabawy oraz wskazówki, jak wzmacniać więzi i pogłębić wzajemne zrozumienie w rodzinie. Każde słowo odwołuje się do autentycznych doświadczeń rodziców, a całość stanowi idealną pomoc w w wychowaniu małych dzieci”.

Liczba stron: 192

Tłumacz: Grala-Kowalska Magdalena

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788367219464

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.