Dziewczyna w czerwieni - Henry Christina - książka

Dziewczyna w czerwieni książka papierowa

Henry Christina

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W lesie nikt nie jest bezpieczny. Zwłaszcza gdy jest sam. W nocy na łowy wychodzą drapieżniki: kojoty, węże, wilki… Kobieta w czerwonej kurtce nie ma jednak wyboru. Nie, od kiedy nadszedł Kryzys, który zdziesiątkował populację. Nie od dnia, w którym ocalonych zamknięto w pilnie strzeżonych obozach. Mieli w nich odbyć kwarantannę, ale miejsca te okazały się wylęgarnią chorób i śmierci. Kobieta w czerwonej kurtce jest jedną z wielu osób, która po prostu stara się przeżyć w świecie, w którym nic nie jest już takie, jak jeszcze trzy miesiące wcześniej, w świecie, który był całkowicie przewidywalny, normalny i… nudny.
Ale kobieta w czerwonej kurtce powinna się bać nie tylko nocnych łowców. W lasach, w których się chowa, czyha znacznie większe zagrożenie. Czasem są nim mężczyźni o mrocznych pragnieniach, słabej woli i złych intencjach. Mężczyźni w mundurach. Mężczyźni dysponujący tajnymi informacjami, śmiercionośnymi tajemnicami i bezlitosnymi rozkazami. Jednak czasem, choć naprawdę rzadko, można w lesie natrafić na coś o wiele gorszego niż ci wszyscy okropni ludzie i przerażające bestie razem wzięte.
Nie lubi o sobie myśleć jak o zabójczyni, ale nie ma zamiaru dać się zjeść tyko dlatego, że jest samotną kobietą w wielkim i pełnym niebezpieczeństw lesie…

„Dziewczyna czerwieni”, autorstwa mistrzyni mrocznych retelingów Christiny Henry, znanej w Polsce z „Alicji”, „Czerwonej Królowej” i „Lustra” , to opowiedziana na nowo historia „Czerwonego Kapturka”.

Liczba stron: 320

Rok wydania: 2024

Tłumacz: Haliński Lesław

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788377315156

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.