Egzamin MCITP 70-646: Administrowanie Windows Server 2008 R2 Training Kit -  - książka

Egzamin MCITP 70-646: Administrowanie Windows Server 2008 R2 Training Kit książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

98,70 zł
od 49,40 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka pozwala zdobyć umiejętności potrzebne do zdania egzaminu MCITP 70-646, a także w pracy. Stosując własne tempo można przerobić kolejne lekcje, wyczerpujące każdy temat egzaminu. Wzięte z życia scenariusze przykładowe i zadania pomagają utrwalić zdobytą wiedzę i zastosować ją w praktyce. Ten oficjalny podręcznik firmy Microsoft został zaprojektowany z myślą o maksymalnym wykorzystaniu czasu nauki.
Zwiększ swój wynik na egzaminie ucząc się, jak:
Zaplanować instalację, uaktualnianie oraz wdrażanie automatyczne
Skonfigurować łączność sieciową
Skonfigurować usługi aplikacji, usługi plików i wydruku, dostarczanie danych i magazynowanie
Zaplanować strategie administracyjne, między innymi zarządzanie zdalne i delegacje
Zarządzać funkcjami zabezpieczeń – aktualizacjami, usługami certyfikatów, usługą NAP i dostępem zdalnym
Zaplanować wysoką dostępność, kopie zapasowe i odzyskiwanie po katastrofie
Monitorować i optymalizować wydajność serwera
Wykorzystać nowe funkcje dostępne w wersji Windows Server 2008 R2

Ten zestaw zawiera:
Oficjalny podręcznik do samodzielnej nauki.
Testy ćwiczeniowe z licznymi opcjami dostosowawczymi i planem nauki opartym na uzyskiwanych wynikach.
Ponad 300 pytań praktycznych i przeglądowych.
Scenariusze, ćwiczenia i najlepsze praktyki.
Omówienie nowych funkcji wprowadzonych w wersji Windows Server 2008 R2.

Liczba stron: 736

Tłumacz: Kahn Alicja, Włodarz Marek

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788375410976

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.