Gaslighting - Marlow-MaCoy Amy - książka

Gaslighting książka papierowa

Marlow-MaCoy Amy

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wylecz się z gaslightingu już dziś!
Gaslighting jest wyrafinowaną formą przemocy psychicznej. Polega na takim manipulowaniu drugą osobą, aby zaczęła kwestionować rzeczywistość, swoją pamięć czy własne postrzeganie świata. W tym celu wystarczy przepytywać ofiarę, drwić z niej, podawać w wątpliwość jej doznania - w końcu uwierzy, że postradała zmysły.
Ta książka jest przemyślanym i wyczerpującym źródłem informacji dla każdego, kto był ofiarą tej formy nadużycia. Jeśli doświadczasz gaslightingu, pomoże Ci w powrocie do równowagi, wzmocni Cię i podpowie, w jaki sposób uzdrowić swoje relacje i budować nowe. Łatwiej będzie Ci przyjąć, że zastosowano wobec Ciebie przemoc emocjonalną, a to z kolei pomoże w stworzeniu solidnych fundamentów równowagi psychicznej. Znajdziesz tu liczne wyjaśnienia, porady, afirmacje, codzienne zapiski, wizualizacje i interaktywne ćwiczenia, które sprzyjają wnikliwej i kompleksowej introspekcji. Odbudujesz poczucie własnej wartości i nie tylko uzyskasz klarowny obraz tego, co składa się na zdrową relację, ale także poznasz metody, jak o nią dbać. Dowiesz się też, jak zapobiegać zachowaniom związanym z gaslightingiem.
Dzięki książce:
* zrozumiesz, na czym polega gaslighting i kim jest gaslighter
* łatwiej przyjmiesz do wiadomości fakty
* umocnisz poczucie własnej wartości
* nauczysz się określać granice
* dowiesz się, jak budować i pielęgnować zdrowe relacje
Nie pozwól dłużej sobą manipulować i odzyskaj swoje życie!

Liczba stron: 216

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Krzyżanowski Krzysztof

Format (wymiary): 15.8x23.5cm

ISBN: 9788383225210

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.