Hate story - Ryrych Katarzyna - książka

Hate story książka papierowa

Katarzyna Ryrych

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

35,90 zł
od 18,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Butterfly
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Hubertowi i jego przyjacielowi Bartkowi na ścieżce w dorosłość towarzyszą pozytywne wartości. Swoją przyjaźń zbudowali na fundamentach zaufania, wzajemnej troski i empatii. Obaj sceptycznie obserwują kolosalne rozmiary hejtu, jaki ma miejsce w szkole i w Internecie. Ich niezachwiana godność jest solą w oku osób gotowych zrobić wszystko, by dla zemsty lub zabawy zniszczyć psychicznie przyjaciół. Prześladowcy stosują bulling oraz hejt w szambie Internetu, mimo to Hubertowi i jego przyjaciołom niełatwo złamać kręgosłup moralny. Powieść Ryrych traktuje czytelników serio. Doskonale przedstawia zjawisko bullingu i hejtu, które są zabójcze, szczególnie dla galerników wrażliwości. Pisarka subtelnie opisuje problemy młodych ludzi, których dopadła skala i groza internetowej nienawiści oraz przemocy symbolicznej/fizycznej. Każdy rodzaj hejtu pozostawia trwałe rany w psychice nastolatków, dopiero wkraczających na nową ścieżkę życia. Od ran tych nie ma ucieczki, kiedyś wrócą ze zdwojoną siłą. To powieść, która obnaża destrukcyjne fasady świata młodych, pozbawionych kręgosłupa moralnego. Pisarka doskonale obrazuje zjawiska będące największymi plagami współczesnej kultury młodzieżowej na całym świecie – plagę wyuczonego narcyzmu, plagę braku empatii i plagę nienawiści wobec bliźnich, która powiększa się niczym tsunami. I tym razem Ryrych uderza swą książką jak z dubeltówki w temat, obok którego nie sposób przejść obojętnie. dr Katarzyna Slany

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788368033281

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.