Homilie (nie) tylko dla dzieci na lata A B i C - Piwowarczyk Ryszard - książka

Homilie (nie) tylko dla dzieci na lata A B i C książka papierowa

Piwowarczyk Ryszard

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

43,00 zł
od 21,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jeśli się nie staniecie jak dzieci, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego. Te słowa Pana Jezusa przynaglają, by pielęgnować w sobie młodość ducha i perspektywę nieustannego rozwoju. Dziecięca ciekawość świata, świeżość spojrzenia, może nawet nieco naiwna szlachetność oraz wiara bez zastrzeżeń i nieustanne zadziwienie nad geniuszem ewangelicznej mądrości, mogą nas doprowadzić do bram nieba. Dlatego warto oczami dziecka spojrzeć na Jezusową naukę. Zawarte w tej książce homilie na niedziele (lata A, B i C) oraz wybrane uroczystości i święta – jak zauważa sam autor – „nie są po to, aby się pochwalić czy zabłysnąć, lecz po to, aby z pokorą odkrywać, jak bardzo cenni jesteśmy w oczach Bożych i jak bardzo Jemu na nas zależy”. Większość zamieszczonych tu kazań została wygłoszona podczas ponad trzydziestoletniej pracy duszpasterskiej autora w kilku parafiach. Część z nich była opublikowana we „Współczesnej Ambonie”, z którą współpracował przez wiele lat. Zachęcamy do lektury Homilii (nie) tylko dla dzieci, zarówno duchownych, jak i świeckich czytelników, starszych i młodszych. Oprócz inspiracji dla kaznodziejów, mogą być one także pogłębieniem niedzielnych i świątecznych refleksji związanych z liturgią słowa na dany dzień. Wszyscy mogą znaleźć tu również dużą dawkę nadziei i optymizmu, tak bardzo potrzebnych w przemierzaniu labiryntów ludzkiego życia i w roztropnej trosce o piękny kształt naszego chrześcijaństwa.

Liczba stron: 568

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381445085

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.