Język chiński łatwo i przyjemnie Tom 1 - Kantor Philippe - książka

Język chiński łatwo i przyjemnie Tom 1 książka papierowa

Kantor Philippe

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

43,30 zł
od 21,70 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Nowela
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2021
Opis

Proponowana przez nas metoda, ciesząca się uznaniem na całym świecie już od 80 lat, wykorzystuje naturalne predyspozycje intuicyjnego przyswajania języka poprzez codzienny kontakt oraz stopniowe poznawanie słownictwa i gramatyki.

Krok po kroku, bez wysiłku, dzięki autentycznym i zabawnym dialogom, jasnym i zrozumiałym komentarzom oraz starannie dobranym ćwiczeniom, będziesz poznawać wybrany język. Nauka odbywa się w dwóch etapach:
- pierwszy etap, tzw. faza pasywna, to „zanurzenie” w języku, polegające na systematycznym słuchaniu, czytaniu i powtarzaniu każdej lekcji;
- drugi etap, tzw. faza aktywna, to stosowanie w praktyce przyswojonych struktur i schematów oraz ciągłe poszerzanie zakresu kompetencji językowej.

W ciągu kilku miesięcy opanujesz język na poziomie B1, umożliwiającym swobodne porozumiewanie się.

Jakie są główne założenia metody Assimil?
- nauka poprzez zaczerpnięte z życia codziennego dynamiczne dialogi, które gwarantują przydatność przyswajanych struktur;
- realizm i aktualność sytuacji, uwzględniających współczesne słownictwo;
- dobrze zaplanowana progresja gramatyczna, która pozwala uniknąć uczenia się na pamięć;
- systematyczne powtórki, ułatwiające utrwalanie opanowanego materiału;
- ciekawe, przydatne informacje i komentarze dotyczące kultury i obyczajów;
- spora doza humoru, dzięki czemu nauka sprawia przyjemność i jest dobrą zabawą.

Liczba stron: 385

Format (wymiary): 11.0x19.0cm

ISBN: 9788365283832

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.