Kompendium metod i technik zarządzania -  - książka

Kompendium metod i technik zarządzania książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,00 zł
od 29,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking, brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, just in time, lean management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsourcing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, strategiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie.

Kompendium powstało jako efekt wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jest przeznaczone dla studentów politechnik, uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i innych szkół wyższych. Może być także pomocne praktykom biznesu i menedżerom różnych typów organizacji, zarówno gospodarczych, jak i publicznych czy społecznych, jako doskonały przewodnik po najważniejszych metodach i technikach zarządzania.

Liczba stron: 432

Format (wymiary): 16.7x23.8cm

ISBN: 9788363391195

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.