Koordynacja działań lokalnych na rzecz bezpieczeństwa -  - książka

Koordynacja działań lokalnych na rzecz bezpieczeństwa książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ważki społecznie problem koordynacji lokalnych działań na rzecz bezpieczeństwa nie był dotąd w Polsce przedmiotem szerszego zainteresowania. Wobec niedostatecznego stanu wiedzy oraz dynamicznie rozwijającej się w innych europejskich krajach refleksji nad tym zagadnieniem, nagląca stała się potrzeba jego zgłębienia. W związku z tym w latach 2010-2014 zespół badawczy z Wydziału Prawa i Administracji UJ przeprowadził ogólnopolskie badania, finansowane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Podczas realizacji projektu wykorzystano metodę dogmatyczną oraz badania empiryczne w postaci analizy:

• powiatowych programów zapobiegania przestępczości oraz ochrony porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli
• sprawozdań działających przy staroście komisji bezpieczeństwa i porządku,
• ankiety pocztowej,
• wywiadów pogłębionych z przedstawicielami pięćdziesięciu dwóch powiatów
• porównawczej analizy rozwiązań stosowanych w wybranych krajach europejskich.

Wokół Katedry Socjologii Prawa skupiły się osoby, dla których bezpieczeństwo lokalne jest ważne. Były one zainteresowane wykorzystaniem dorobku i weryfikacją teoretycznych koncepcji rozwijanych w literaturze światowej, ciekawe rzeczywistego przebiegu procesu zapewniania lokalnego bezpieczeństwa w Polsce oraz przekonane o potrzebie rozwoju dyskursu nauki z praktyką. Przeprowadzone badania wieńczą rekomendacje służące poprawie obecnej sytuacji poprzez postulowanie zmian w prawie i organizacji państwa.

Liczba stron: 582

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788364506062

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.