Krzyżówki angielskie poziom B1- B2 - Szewczak Małgorzata - książka

Krzyżówki angielskie poziom B1- B2 książka papierowa

Małgorzata Szewczak

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Septem
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2020
Opis

By angielskie dać rzeczy słowo...
...należy je najpierw poznać. Idealnie, jeżeli nie tylko znamy i rozumiemy samo słowo, ale także potrafimy podać jego definicję. Wówczas, nawet jeśli umknie nam wyraz lub nasi rozmówcy nie pojmą, co mamy na myśli, będziemy mogli go rozwinąć w kilku innych słowach - i na pewno się zrozumiemy. Czy słowo i jego krótka, zwięzła definicja nie kojarzy się przypadkiem z pewną rozrywką umysłową, do której uprawiania należy uzbroić się w ołówek lub długopis, by następnie tym narzędziem wypełniać kratki odpowiednimi literami?

Krzyżówka, bo o niej mowa, jest idealną łamigłówką dla tych, którzy uczą się języka obcego. Nie tylko pomaga przyswoić nowe słownictwo, lecz także pozwala stworzyć - na własny użytek - definicję każdego opanowywanego wyrazu. Dzięki temu nauka języka staje się bardziej emocjonująca, przyjemniejsza, a przez to efektywniejsza - słówka, które stanowią rozwiązanie krzyżówki, zapamiętuje się szybciej i na dłużej.

Chcesz się sprawdzić i pobawić językiem Szekspira? Zatem przygotuj coś do pisania, otwórz książkę - i zaczynamy!

Krzyżówki zostały dostosowane do poziomu B1 i B2.

O autorze
Małgorzata Szewczak - absolwentka filologii angielskiej, od lat pracuje jako lektor i nauczyciel języka angielskiego. Jest autorką około dwudziestu książek do nauki tego języka i wielką jego pasjonatką. W wolnym czasie pochłania książki, uprawia sport, chętnie podróżuje.

Liczba stron: 80

Format (wymiary): 21.0x29.0cm

ISBN: 9788328346505

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.