Mała wielka wojna Tomka - Kozera Grzegorz - książka

Mała wielka wojna Tomka książka papierowa

Grzegorz Kozera

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

46,90 zł
od 23,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Lemoniada
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Wojna nie jest dla dzieci, ale w naszym nieidealnym świecie takie doświadczenia nie omijają nawet najmłodszych. Tak jest również w przypadku jedenastoletniego Tomka i jego przyjaciół, którym przyszło żyć podczas II wojny światowej w Polsce okupowanej przez hitlerowskie Niemcy.

Mimo że czas dla wszystkich jest niezwykle trudny, chłopcy starają się funkcjonować normalnie – grają w piłkę, bawią się w chowanego i czytają książki. Nadchodzi jednak moment, gdy przestaje im to wystarczać. Chcą być jak dorośli konspiratorzy, dlatego zakładają tajną grupę OSA, która ma szkodzić bezwzględnym okupantom. Nie zdają sobie sprawy, jak bardzo narażają na niebezpieczeństwo siebie i swoje rodziny…

Czy na skutek dramatycznych wydarzeń Tomek i jego koledzy zrozumieją, że ich zadanie polega na czymś zupełnie innym, lecz jest równie ważne dla Polski jak walka, którą prowadzą dorośli?

Mała wielka wojna Tomka to fascynująca opowieść przygodowa napisana przez nagradzanego autora książek o tematyce historycznej, cenionego przez recenzentów i uwielbianego przez czytelników. Grzegorz Kozera wprowadza nas tym razem w okres II wojny światowej widzianej oczami dzieci. Książka powstała z myślą o młodych pasjonatach historii, którzy znajdą w niej nie tylko rzetelnie zarysowane tło, lecz także razem z bohaterami będą okrywać specyfikę funkcjonowania społeczeństwa w czasie trwania wojny.

Liczba stron: 152

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788367173926

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.