Medycyna naturalna Św. Hildegardy - Zaremba Marek - książka

Medycyna naturalna Św. Hildegardy książka papierowa

Marek Zaremba

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

"Medycyna naturalna Św. Hildegardy" to książka, która pozwoli Ci poznać prawdziwą siłę natury - o ile tylko właściwie ją wykorzystasz. Sięgnij koniecznie po receptę na szczęśliwe, a zarazem zdrowe życie w zgodzie z samym sobą.

Święta Hildegarda z Bingen miała przepis na życie, które będzie pełne zdrowia i szczęścia. Niniejsza pozycja ukazuje, w jaki sposób można czerpać energię życiową bezpośrednio z przyrody, a przy okazji pomóc w normalnym funkcjonowaniu układu trawiennego. Odkryjemy więc w jaki sposób podtrzymywać siły duchowe każdego dnia oraz jak w tydzień przeprowadzić detoks organizmu.

"Medycyna naturalna św. Hildegardy" zawiera w sobie także kilkadziesiąt przepisów na potrawy umożliwiające odbycie orkiszowego detoksu w tydzień. Za jego sprawą wzmocnimy odporność organizmu oraz układu hormonalnego, uzyskamy wewnętrzną harmonię i zdrowie, a także poprawimy koncentrację i wydajność podczas pracy.

Hildegarda z Bingen była frankofońską anachoretą, mistyczką, wizjonerką, uzdrowicielką a także reformatorką religijną. Urodziła się 16 września 1098 roku w Rupertsberg, a zmarła 17 września 1179 roku w tym samym miejscu - na terenie klasztoru.

Marek Zaremba to dyplomowany dietoterapeuta, a zarazem specjalista w dziedzinie medycyny komórkowej oraz tradycyjnej medycyny chińskiej. Zajmuje się także medycyną świętej Hildegardy. Zaremba wywodzi się z Sopotu, od dziecka marzył o spełnianiu się w roli lekarza. Napisał mnóstwo publikacji, również takich związanych ze zdrowym trybem życia.

Liczba stron: 336

Format (wymiary): 16.5x24.5cm

ISBN: 9788381033824

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.