Na tabliczkę sposób łatwy bez wkuwania szóstka z matmy - Markowski Adrian - książka

Na tabliczkę sposób łatwy bez wkuwania szóstka z matmy książka papierowa

Adrian Markowski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

35,00 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niczego nie trzeba uczyć się na pamięć! Kłopoty z tabliczką mnożenia? Bez paniki! Po przeczytaniu tej książki miną jak zły sen. Dziecko nauczy się nie tylko, jak radzić sobie z tabliczką mnożenia, ale jak nie bać się matematyki, lubić ją i czerpać z niej radość. Jest jeszcze jedna, dobra wiadomość: niczego nie będzie się uczyć na pamięć! Dla niektórych dzieci uczenie się tabliczki mnożenia na pamięć to prawdziwa męczarnia. Ta książka udowadnia, że zamiast wkuwać, można po prostu bawić się liczbami. Dzięki niej, jeśli tylko dziecko nie będzie mieć pewności, co do wyniku mnożenia, policzy go w pamięci – szybko i bez niczyjej pomocy. Co więcej, sztuczki, które pozna przy okazji, pomogą mu w przyszłości w nauce matematyki. Potraktujcie tę książkę jak przygodę. Niech to będzie wyprawa po skarb. By go odnaleźć wystarczy odrobina ciekawości, cierpliwości i wyobraźni. Adrian Markowski - pisarz i poeta, autor tomu opowiadań "Sąsiady" (zekranizowanego przez Grzegorza Królikiewicza), tomiku piosenek "Niebo nad Caryńską" oraz książek dla dzieci: "Na tabliczkę sposób nowy, sama wchodzi ci do głowy", "Na dzielenie sposób nowy, samo wchodzi ci do głowy". Dziennikarz, redaktor i tłumacz, przez całe życie zawodowo związany ze słowem pisanym. Mieszka w Warszawie.

Liczba stron: 88

Format (wymiary): 17.0x24.1cm

ISBN: 9788382343526

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.