Niemiecki dla leniwych - Drummer Agnieszka, Drummer Monika - książka

Niemiecki dla leniwych książka papierowa

Drummer Agnieszka, Drummer Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Poltext
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Większość z nas jest wzrokowcami. Czyli zapamiętuje lepiej coś, co widzi. Tylko jak zobaczyć język obcy? Otwieramy podręcznik do nie-mieckiego i widzimy tysiące czarnych liter na białym tle. Oczywiście – potrafimy je przeczytać, czyli złożyć w słowa, w zdania, a może i zro-zumieć. Jednak przetwarzanie takich informacji to dla mózgu spory wysiłek i stosunkowo duży nakład czasu. Zdecydowanie łatwiej byłoby zobaczyć kolorowe schematy i już na pierwszy rzut oka widzieć i ro-zumieć, o co chodzi. Ta książka do szybkiej nauki niemieckiego przy użyciu nowatorskiej wizualnej metody jest napisana w pewnym sensie dla „leniwych”. Kim jest ktoś „leniwy”? To ktoś, kto nie robi nic, albo robi to co musi moż-liwie małym nakładem wysiłku. Jeśli dotyczy cię to pierwsze, odłóż tę książkę, bo na nic ci się nie przyda. Jeśli jednak chcesz opanować język niemiecki możliwie małym nakładem wysiłku – skorzystaj z niej, bo na pewno opanujesz język niemiecki szybciej i łatwiej, bez konieczności czytania setek stron wypełnionych drobnym drukiem, zawierających setki reguł i wyjątków od tych reguł. Agnieszka Drummer jest autorką bestsellerowych książek do nauki języka niemieckiego. To jej pierwsza książka napisana wraz z córką Moniką, wychowaną w Niemczech, oczywiście dwujęzycznie.

Liczba stron: 366

Format (wymiary): 21.0x19.0cm

ISBN: 9788381752701

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.