Nowelizacja KPC 2019 - pierwsze doświadczenia, refleksje i postulaty -  - książka

Nowelizacja KPC 2019 - pierwsze doświadczenia, refleksje i postulaty książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

37,00 zł
od 18,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zbiór tekstów poświęconych dokonanej w 2019 roku obszernej nowelizacji Kodeksu postępowania cywilnego, zmieniającej podstawy, na których osadzone jest cywilne prawo procesowe. Autorzy wskazują na liczne luki, mankamenty i niespójności wynikające z jednoczesnego modyfikowania wielu konstrukcji i instytucji, poszukują odpowiedzi na pytania o charakter, zakres, znaczenie i skutki dokonywanych modyfikacji oraz ich wpływ na przebieg sporów sądowych. Zastanawiają się nad rozwiązaniami mogącymi zapobiec rosnącym utrudnieniom stosowania KPC nie tylko dla stron i uczestników postępowań sądowych, lecz także dla sędziów i zawodowych pełnomocników.

The Amendment to the Code of Civil Procedure of 2019 – First Experiences, Reflections and Demands
A collection of texts devoted to the 2019 major amendment to the Code of Civil Procedure, which changed the fundamentals of the civil procedural law. The authors point to numerous loopholes, flaws and inconsistencies resulting from parallel modification of many structures and institutions, seek answers to the questions regarding the character, extent, importance and consequences of the introduced modifications and their influence on litigation. They consider solutions, which could prevent increasing difficulties in implementing the Code and which could be used not only by the parties and participants in judicial proceedings, but also by judges and attorneys.

Liczba stron: 288

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788323551874

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.