Nowotwory płuca i klatki piersiowej Wybrane zagadnienia - Krawczyk Paweł - książka

Nowotwory płuca i klatki piersiowej Wybrane zagadnienia książka papierowa

Krawczyk Paweł

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

104,00 zł
od 52,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: PZWL
  • Język: polski
Opis

Publikacja jest kontynuacją i zarazem nową odsłoną czasopisma wydawanego przez PZWL Wydawnictwo Lekarskie pod tym samym tytułem. Monografia została poświęcone nowościom oraz postępom w leczeniu nowotworów płuca i klatki piersiowej. Opracowaniem poszczególnych rozdziałów zajęli się wybitni specjaliści w tej dziedzinie, którzy z dużym zaangażowaniem dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z szerokim kręgiem lekarzy pracujących z pacjentami onkologicznymi. Publikacja dedykowana jest przede wszystkim onkologom, ale poruszane w niej tematy z pewnością zainteresują też patomorfologów i pulmonologów oraz specjalistów z innych dziedzin, którzy w codziennej praktyce spotykają się z nowotworami płuca i klatki piersiowej. Wierzymy, że będzie ona służyła pomocą w codziennej praktyce klinicznej i przyczyni się do poprawy wyników leczenia chorych. SPIS ROZDZIAŁÓW Profilaktyka i czynniki ryzyka nowotworów płuca i klatki piersiowej – Paweł Krawczyk, Tomasz Kucharczyk Leczenie adjuwanowe i neoadjuwantowe u chorych na raka płuca - nowości - Izabela Chmielewska Możliwości leczenia spersonalizowanego NDRP w kontekście nowych rejestracji EMA i FDA – Paweł Krawczyk Nowości w leczeniu DRP – Katarzyna Stencel Grasiczaki i inne rzadsze nowotwory obszaru klatki piersiowej - Tomasz Kubiatowski Opisy przypadków: Magdalena Wójcik-Superczyńska, Aneta Kowal, Damian Tworek

Liczba stron: 130

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 15.0x23.5cm

ISBN: 9788320062939

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.