Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
99,00 zł
od 49,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Książka jest efektem interdyscyplinarnych badań i współpracy specjalistów z zakresu prawa, komunikacji i grafiki. Wykorzystuje metodologię Legal Design, formułując konkretne propozycje upraszczania teksu prawnego z zastosowaniem form wizualnych wzmacniających siłę przekazu. Poszczególne rozdziały poświęcone są realizacji obowiązków informacyjnych w wybranych obszarach prawa. Każdy rozdział zawiera pogłębioną analizę prawną istoty, sposobu i skutków informowania oraz prezentację graficzną odzwierciedlającą najważniejsze zagadnienia poruszone w tekście. Publikacja podkreśla rolę obowiązków informacyjnych w przestrzeni publicznej i przedstawia skuteczne sposoby przekazywania komunikatów. Zwraca uwagę na problemy związane z odbiorem przekazu, zwłaszcza nieuwzględnienie perspektywy adresata informacji w zakresie jej zrozumienia i wykorzystania. W publikacji autorzy wskazują jak doniosłe jest posługiwanie się w obrocie prawnym zrozumiałymi pouczeniami oraz przedstawiają konkretne propozycje formułowania jasnych komunikatów czyniących zadość wymogom prawnym.
Liczba stron: 224
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788301238582
Wydanie: 1