Od pomysłu do marki - Bavuso Daniela, Cardone Natale - książka

Od pomysłu do marki książka papierowa

Bavuso Daniela, Cardone Natale

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

125,00 zł
od 62,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE
- ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE!
DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ
TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ.

? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji.
? ZGODNOŚĆ pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej - jak ją utrzymać.
? DOGŁĘBNE ANALIZY PRZYPADKÓW firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki.

Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą - od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak - od zera - wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.

Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega – abyś także Ty nauczył się
myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać.

Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się.

Dzięki wkładowi wielu znaczących firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, ale prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie – krok po kroku – wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego. Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć lub repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić to w wyjątkowy sposób.

Liczba stron: 408

Tłumacz: Łucki Zbigniew

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381025799

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.