Podatkowa księga przychodów i rozchodów. Przewodnik dla księgowych - Monika Brzostowska - ebook

Podatkowa księga przychodów i rozchodów. Przewodnik dla księgowych ebook

Monika Brzostowska

0,0
139,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

SZKOLENIE ON-LINE

Praktyczne aspekty prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów

Szkolenie dostępne tylko dla Klientów publikacji. Link do szkolenia obejrzysz w zakładce Materiały dodatkowe po zalogowaniu na konto księgarni.

Podatkowa księga przychodów i rozchodów to ewidencja, którą obowiązani są prowadzić przedsiębiorcy rozliczający się według zasad ogólnych lub skali podatkowej. W konsekwencji większość osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz wspólnicy spółek cywilnych czy jawnych muszą mieć założoną PKPiR. Jest to ewidencja, w której ujmuje się wszelkie zdarzenia gospodarcze danego okresu rozliczeniowego. Umożliwia ustalenie w prawidłowy sposób zaliczek na podatek dochodowy, a w rezultacie zobowiązania rocznego. Jest to zatem jeden z najważniejszych obowiązków podatników podatku dochodowego od osób fizycznych.

Publikacja jest aktualnym przewodnikiem dla księgowych. Porządkuje zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Uwzględnia najnowsze zmiany, m.in. nowelizacje do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z 9 czerwca i 7 października 2022 r. Zawiera również wskazówki dotyczące nowelizacji Polskiego Ładu Podatkowego.

Opisane zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów są przedstawione w sposób praktyczny, z przykładami liczbowymi i kazusami. Książka w prosty i przyjazny sposób pomaga zrozumieć zawiłości uproszczonej księgowości.

Opracowanie zainteresuje przede wszystkim księgowych, ale także doradców podatkowych, ekonomistów, przedsiębiorców.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.