Pons Nowy słownik szkolny niemiecko-polski, polsko-niemiecki - Czerska Urszula, Śmidowicz Luiza, Taborek Janusz - książka

Pons Nowy słownik szkolny niemiecko-polski, polsko-niemiecki książka papierowa

Taborek Janusz, Śmidowicz Luiza, Czerska Urszula

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nowy słownik szkolny niemiecko-polski, polsko-niemiecki PONS, zawierający 45 000 haseł i zwrotów, został przygotowany z myślą o uczniach rozpoczynających naukę w szkołach wszystkich typów, w tym także dla słuchaczy kursów językowych.

Baza językowa została starannie dobrana pod kątem potrzeb osób na poziomach A1-B2, uwzględniając najnowsze słownictwo, które pojawiło się w języku niemieckim.

W słowniku dla rozróżnienia częstotliwości używania poszczególnych słów w codziennym języku zastosowano wyróżnienie najprzydatniejszych haseł. Dzięki temu początkujący użytkownicy słownika mogą skupić się na budowaniu znajomości podstawowego zestawu słownictwa, co ułatwia naukę języka. By ułatwić uczącym się prawidłową wymowę, część niemiecko-polska słownika zawiera transkrypcję fonetyczną wyrazów hasłowych.

Słownik zawiera jeszcze wiele innych udogodnień, jak choćby podawanie przykładu użycia wyrazów - zarówno w hasłach prostych, jak i złożonych, mogą zostać podane przykłady użycia wyrazów. Aby je łatwiej odnaleźć, zostały oznaczone wytłuszczonym drukiem.

Jeżeli w języku niemieckim nie istnieje ścisły odpowiednik danego wyrazu, do słownika zostały wprowadzone wyjaśnienia, służące doprecyzowaniu podanego tłumaczenia.

Do słownika dodano darmową aplikację do nauki słownictwa Fiszki PONS. Niemiecki 1000 słów na co dzień.

Pobierz i wybróbuj aplikację!

Liczba stron: 692

Format (wymiary): 11.5x16.5cm

ISBN: 9788381656610

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.