Prawo rzeczowe z testami online. Wydanie 15 - Edward Gniewek, Wojciech Szydło - ebook

Prawo rzeczowe z testami online. Wydanie 15 ebook

Edward Gniewek, Wojciech Szydło

0,0
79,00 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręcznik Prawo rzeczowe obejmuje swoim zakresem wyczerpujący wykład prawa rzeczowego, ze wszystkimi jego instytucjami, uwzględniający przeważające poglądy doktryny i orzecznictwa sądowego.

Jego struktura jest oparta na systematyce kodeksu cywilnego, uzupełniona omówieniem licznych ustaw odrębnych regulujących reżim prawny podmiotowych praw rzeczowych istotnych z punktu widzenia obrotu prawnego.

Autorzy, wykorzystując swoje doświadczenie naukowe, dydaktyczne i praktyczne, omawiają w nim szeroko problematykę:

  • powstania, treści, nabycia i utraty oraz ochrony konkretnych podmiotowych praw rzeczowych:
    • prawa własności,
    • użytkowania wieczystego,
    • ograniczonych praw rzeczowych,
  • posiadania,
  • ksiąg wieczystych oraz innych rejestrów publicznych służących ujawnianiu podmiotowych praw rzeczowych,
  • obrotu nieruchomościami, w tym nieruchomościami państwowymi,
  • odrębnej własności lokalu.

Każdy z rozdziałów poprzedzony jest wykazem zalecanej literatury, która stanowi pomoc dla dalszych, pogłębionych studiów nad prawem rzeczowym.

W wydaniu piętnastym podręcznika uwzględniono wszystkie zmiany legislacyjne następujące od czasu poprzedniego wydania i uaktualniono literaturę przedmiotu.

DARMOWY DOSTĘP DO TESTÓW ONLINE

Wraz z tym produktem, możesz uzyskać bezpłatny dostęp do testów prawniczych online w ramach serwisu testy-prawnicze.pl W celu odbioru kodu dostępu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta sklepu, w którym dokonałeś zakupu.

Zakres dostępu: Prawo cywilne | 3 miesiące

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI
PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.