Przedsiębiorstwo na rynku finansowym - Buszko Andrzej - książka

Przedsiębiorstwo na rynku finansowym książka papierowa

Andrzej Buszko

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

43,00 zł
od 21,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Difin
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2011
Opis

W publikacji przedstawiono realia prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa w skali międzynarodowej na tle procesu globalizacji. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Pawlaka: Książka profesora Andrzeja Buszko jest cennym opracowaniem. Po pierwsze przedstawiono w niej w sposób jasny i poglądowy szereg wiadomości podstawowych dla sfery finansów i rynków finansowych. Można wymienić takie tematy jak: zasady funkcjonowania giełdy, historia powstania giełd, podstawowe transakcje, jakie mogą być zawierane na giełdach, czy metody wyceny przedsiębiorstw. Drugą zaletą pracy jest przedstawienie wielu aktualnych i ważnych informacji na temat rozwoju, zmian sytuacji finansowej w różnych częściach świata, np. w Ameryce Południowej. Ciekawe są opisy kryzysów finansowych w Argentynie, Rosji i w USA. Z recenzji dr. hab. Jana Komorowskiego, prof. SGH: Autor stworzył oryginalną pozycję książkową, która dobrze wyraża teoretyczną i praktyczną wiedzę o realiach prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa w skali międzynarodowej na tle procesu globalizacji. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, w tym bezpośrednio studiujących na kierunkach finansów i rachunkowości, oraz dla praktyków poszukujących w publikacjach naukowych wsparcia w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Liczba stron: 202

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788376414300

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.