Przewodnik po myśli Carla Gustava Junga - Machoń Henryk - książka

Przewodnik po myśli Carla Gustava Junga książka papierowa

Machoń Henryk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

74,00 zł
od 37,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przewodnik po myśli Carla Gustava Junga wprowadza w lekturę pism szwajcarskiego psychiatry, wskazując na zawarte w jego myśli sprawy podstawowe, ważne i godne głębszego namysłu. Jednocześnie książka ta ma poprowadzić czytelnika przez prawdziwy gąszcz splątanych zagadnień, centralnych dla koncepcji Junga, lecz także pomniejszych tematów ważnych dla kultury współczesnej; ma także pomóc w odnalezieniu się na płaszczyznach kilku dyscyplin, po których płynnie porusza się twórca psychologii analitycznej w swoich pismach. Przewodnik ma posłużyć najpierw zrozumieniu koncepcji, a następnie pomóc w samodzielnym studiowaniu trudnych, różnorodnych i bardzo obszernych jego dzieł, liczących ponad 13 000 stron. Autorzy wyrażają nadzieję, że książka ta będzie początkiem kolejnego etapu twórczej i krytycznej dyskusji nad koncepcjami C.G. Junga w różnych środowiskach naukowych naszego kraju.
Choć książka ta jest pozycją naukową, podstawowym zamierzeniem zespołu Autorów była troska o zrozumiałość jej treści dla szerszego grona odbiorców. Wyraża się to w możliwie częstym unikaniu hermetycznego języka C.G. Junga oraz w próbie przekładania jego dość skomplikowanej terminologii na język bardziej przystępny, by w ten sposób także interpretować trudniejsze fragmenty jego twórczości. Zamysłem redaktorów i autorów było, by z różnych perspektyw i przy użyciu różnych narzędzi zaprezentować niezwykle bogate i wielowątkowe pisarstwo C.G. Junga.

Liczba stron: 288

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788301195670

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.