Przygody Sherlocka Holmesa z angielskim Ciąg dalszy - Conan Doyle Arthur, Fihel Marta, Jemielniak Dariusz, Komerski Grzegorz, Polak Maciej - książka

Przygody Sherlocka Holmesa z angielskim Ciąg dalszy książka papierowa

Conan Doyle Arthur, Fihel Marta, Jemielniak Dariusz, Komerski Grzegorz, Polak Maciej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Poltext
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2020
Opis

Książka ukazuje się w popularnej serii klasyki literatury światowej z angielskim, w której dotychczas ukazały się m.in. Wielki Gatsby z angielskim oraz Opowieść wigilijna z angielskim, a także tom I Przygód Sherlocka Holmesa z angielskim. Ciąg dalszy przygód Sherlocka Holmesa stanowi znakomitą okazję ponownego spotkania z największym detektywem w historii świata, przy jednoczesnym doskonaleniu języka angielskiego. Wersja audio oryginalnego tekstu książki w języku angielskim jest dostępna nieodpłatnie w serwisie internetowym librivox.org.
Marta Fihel – anglistka i nauczycielka języka angielskiego, była redaktor naczelna popularnego serwisu internetowego.
Prof. Dariusz Jemielniak – wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego, pracował jako tłumacz agencyjny i książkowy, współautor kilkunastu podręczników do nauki języka angielskiego, twórca największego polskiego darmowego słownika internetowego ling.pl.
Grzegorz Komerski – absolwent filozofii, tłumacz, współautor książek do nauki języka angielskiego. Prowadzi blog poświęcony historii języków i etymologii.
Maciej Polak – z wykształcenia filozof, z zamiłowania historyk obyczajowości i kultury w czasach nowożytnych, prowadzi blog poświęcony historii.

Liczba stron: 316

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375616736

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.