Różaniec z mistrzami chrześcijańskiej duchowości - Wilk Michał - książka

Różaniec z mistrzami chrześcijańskiej duchowości książka papierowa

Michał Wilk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

11,90 zł
od 6,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: eSPe
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Aby nasze powołanie było czymś pięknym, musi być przepełnione myślą o innych. Jezus chodził po świecie i czynił dobro. Najświętsza Panna w Kanie myślała tylko o potrzebach innych ludzi i przekazała te potrzeby Jezusowi.
Jak wiele możemy się nauczyć od Najświętszej Panny! Była tak bardzo pokorna, ponieważ oddała się całkowicie Bogu. Była pełna łaski.
Prośmy Najświętszą Pannę, aby powiedziała Jezusowi: „Wina nie mają, wina pokory i łagodności, dobroci i życzliwości”. Z pewnością nam odpowie: „Uczyńcie, cokolwiek wam powie”.
(bł. Matka Teresa z Kalkuty)

Refleksje mistrzów duchowości chrześcijańskiej, zgromadzone w naszym zbiorze, mają stanowić inspirację dla tych, którzy chcą praktykować rozważanie tajemnic różańcowych, zarówno indywidualnie, jak i we wspólnocie. Wśród ich autorów są m.in. św. Augustyn, św. Hildegarda z Bingen, św. Ireneusz, bł. Jan Paweł II, bł. Matka Teresa z Kalkuty, bł. John H. Newman, Papież Franciszek, Benedykt XVI, Orygenes, H.U. von Balthasar, Thomas Merton, Chiara Lubich i ks. Franciszek Blachnicki. Ich wypływające z głębokiej wiary i miłości do Boga i ludzi myśli pomagają nam pogłębić nasze zrozumienie poszczególnych misteriów historii zbawienia i otworzyć się na doświadczenie niezwykłej duchowej mocy modlitwy różańcowej.

Liczba stron: 62

Format (wymiary): 11.0x16.0cm

ISBN: 9788382013269

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.