SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek - Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - książka

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek książka papierowa

Jessie Stricchiola, Stephan Spencer, Eric Enge

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

129,00 zł
od 64,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Helion
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

SEO, czyli optymalizacja witryn dla wyszukiwarek, jest dyscypliną znaną od ponad ćwierćwiecza. Oferuje szerokie możliwości rozwoju kariery zarówno dla osób zajmujących się marketingiem, jak i dla technicznych nerdów. SEO nieustannie ewoluuje: najpierw ważne były słowa kluczowe, później architektura techniczna, potem odnośniki, a teraz wkraczamy w erę SEO wspomaganego sztuczną inteligencją. Oznacza to, że aby odnosić sukcesy w tej fascynującej dziedzinie, trzeba wciąż się uczyć.
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.
W książce:
* zasady i niuanse działania wyszukiwarek i ich algorytmów
* perspektywy wyszukiwania informacji, w tym wpływ sztucznej inteligencji
* skutki kluczowych modyfikacji algorytmów Google
* narzędzia do zwiększania widoczności w wynikach wyszukiwania informacji lokalnych, filmów (w tym na YouTube), obrazów i wiadomości
* tworzenie zespołu specjalistów do spraw SEO
SEO jest z całą pewnością sztuką, a ta książka dowodzi, że jest także nauką, którą można posiąść i stosować z doskonałym skutkiem.
dr Robert Cialdini, autor bestsellera Zasady wywierania wpływu na ludzi

Liczba stron: 648

Tłumacz: Andrzej Watrak, Maciej Reszotnik, Maksymilian Gutowski, Łukasza Piwko

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788328910034

Wydanie: 4

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.