Social Psychology: Fourth Edition - Smith Eliot R., Mackie Diane M., Claypool Heather M. - książka

Social Psychology: Fourth Edition książka papierowa

Smith Eliot R., Mackie Diane M., Claypool Heather M.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Using an engaging narrative, this textbook demonstrates how social processes are inherently interconnected by uniquely applying underlying and unifying principles throughout the text. With its comprehensive coverage of classic and contemporary research—illustrated with real-world examples from many disciplines, including medicine, law, and education—Social Psychology 4th Edition connects theory and application, providing undergraduate students with a deeper and more holistic understanding of the factors that influence social behaviors.

New to the 4th Edition:

Each chapter now features 1-2 "culture" boxes, focusing on cross-cultural research on social psychological phenomena.
Each chapter now features 1-2 "hot topic" boxes, where we highlight cutting edge and emerging findings.
Many references updated throughout, with over 700 new references.
A more comprehensive and user-friendly set of online supplementary resources will accompany the new edition.
New co-author Heather Claypool of Miami University of Ohio.

Liczba stron: 706

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 20.0x25.0cm

ISBN: 9781848728943

Wydanie: 4

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.