Spadki i prawo rodzinne. Pytania. Kazusy. Tablice. Testy online -  - książka

Spadki i prawo rodzinne. Pytania. Kazusy. Tablice. Testy online książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,00 zł
od 34,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Repetytorium prezentuje i porządkuje najważniejsze zagadnienia z zakresu prawa rodzinnego oraz prawa spadkowego.
Dzięki temu sprawnie przyswoisz wiedzę, poznasz podstawy najważniejszych zagadnień, a na koniec sprawdzisz i uzupełnisz ewentualne braki w przygotowaniu do egzaminu. Zagadnienia zostały opracowane przez specjalistów i są oparte o aktualny stan prawny.

Repetytorium składa się z czterech części:

PYTANIA Z ODPOWIEDZIAMI – zawierające niezbędne informacje z danej dziedziny prawa oraz odpowiedzi z właściwą podstawą prawną oraz odesłaniem do konkretnego artykułu.
KAZUSY Z ROZWIĄZANIAMI – oparte na aktualnym stanie prawnym i przykładowym orzecznictwie, uczą prawniczego myślenia.
TABLICE – czytelnie prezentujące zagadnienia i ułatwiające wzrokowe zapamiętanie haseł i definicji.
TESTY ONLINE – sprawdzające poziom przygotowania z danej tematyki.
Zagadnienia zawarte w książce dotyczą m.in.:

dziedziczenia małżonka, rodziców i rodzeństwa,
wad oświadczenia woli w testamencie,
oświadczeń spadkowych,
zasad dziedziczenia testamentowego,
rodzajów testamentów,
form zawarcia małżeństwa,
podstaw unieważnienia małżeństwa,
ogólnych skutków majątkowych małżeństwa,
alimentacji,
władzy rodzicielskiej,
kureteli.
Książka zawiera:

Praktyczne pomoce w formie pytań i kazusów.
Przejrzystą prezentację treści w formie tablic i schematów.
Roczny dostęp do testów online.
Szybko i skutecznie przygotuj się do egzaminu!

Liczba stron: 392

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788383568225

Wydanie: 6

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.