Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych -  - książka

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

76,00 zł
od 38,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych.

Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:
• ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,
• reputacja FinTech ,
• audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,
• standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,
• działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,
• konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,
• odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.

Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.

Liczba stron: 260

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381022743

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.